27.6.11


Últimament em paro més de l'habitual a les seccions de llibres en llengua extrangera, les portades són molt més maques que les edicions de butxaca nacionals i a mi se'm compra per la vista entre d'altres. Portava dies buscant aquest llibre del Kerouac, un must de l'outer space i em va semblar un bon moment. El llibre sembla enquadernat a mà i les pàgines estàn retallades d'una manera una mica irregular.

Últimamente me paro más de lo habitual en las secciones de libros en lengua extranjera, las portadas son mucho más bonitas que las ediciones de bolsillo nacionales y entre otras cosas, am i se me compra por la vista. Llevaba días buscando este libro de Kerouac, un must del outer space y me pareció un buen momento. El libro parece encuadernado a mano y las páginas están recortadas de manera un tanto irregular.

Calamity Alex
P.S. No tenim res a veure amb l'adquisició de la fotografia de Billy the Kid, ens agradaria molt, però no.

1 comentari:

  1. oh! el gran Big Sur!!
    destartalat i solitari.

    ja em diràs què tal .. jo vaig abandonar on the road a l'espera d'un altre moment.

    ResponElimina

Arxiu del blog