18.11.11

Weekly challenge #12


Lasanya de verdures. Volia fer un plat més auster, però n’estic farta que “fer verduretes” sigui sinònim de patata amb bajoca bullida. Així doncs, com cada setmana, vaig anar al mercat disposada a omplir el cistell amb les verdures més cofoies de la comarca.  
Primer de tot vaig començar amb un sofregit de ceba, pastanaga i tomàquet triturat. Quan ja estava tot bastant puxat, vaig afegir-hi espinacs durant poca estona per que m’agrada notar la frescor de la fulla verda i vaig acabar de donar una mica d’alegria al plat posant-hi prunes i pinyons. Per a fer la betxamel, la recepta infalible: una cullera sopera de farina, un cullereta de mantega, un got de llet, una mica de sal i tonelades de nou moscada.
La lasanya no té gaire secret, i menys ara que ja venen les plaques de pasta precuinada, que ni es trenquen ni s’enganxen. O sigui que després de tenir totes les parts del plat preparades, només faltava anar preparant les capes i enfornar-ho tot durant uns 20 minuts a uns 200ºC.

Una dada: veient les fotos m’ha entrat molta gana.

butch pilafssy


3 comentaris:

  1. What an enjoyable time to looking through to this post thanks for sharing and just keep up the good work.

    ResponElimina
  2. What an awesome and neat and clean post thanks for sharing and just keep up the work.

    ResponElimina
  3. It is one of the finest post thanks for sharing and just keep up the good work.

    ResponElimina

Arxiu del blog