9.10.11

Weekly challenge #11


not tatín, simplest apple pie ever. l'altre dia no vaig poder entretenir-me gaire i vaig sortir del pas amb aquesta recepta super-senzilla i super-resultona a la vegada.
La recepta la vaig treure d'aquí. La gràcia de la tartaleta és el xarop de poma que afegeixes després d'haver enfornat.  A part de les peles de la poma i sucre, també hi vaig afegir una vaina de vainilla que va donar el puntet alegre a la creació. Està clar que sempre s'ha de posar extra d'alegria als plats!

ah si! també vaig afegir-hi cinnamon, tonelades de cinnamon. encara no entenc com pot ser que la recepta original no portés canyella quan tothom sap que la poma no pot viure sense la canyella.

la tatín queda pendent. pròximament.

butch pilafssy

2 comentaris:

  1. hmm parece muy buena :)
    y a proposito de la canyella, me gusta tambien, pero lo entiendo que es un sabor particular, y que no le gusta a todo el mundo..

    ResponElimina
  2. si si... aunque yo no podría vivir sin ella! sfffllrrrp!

    b.p.

    ResponElimina

Arxiu del blog