1.6.11

Week challenge #9



Quan dic que tinc moltes cireres, és que tinc moltes cireres. 
Aquest és un dels cistells d'aquesta temporada.



Pastís de formatge amb cobertura de compota de cireres.  Donada aquesta informació tan important, he de dir que sóc una clàssica (crec que això ja ho havia dit). He fet un cheesecake amb base de galeta de gust a canyella i una compota bastant facilona. 
Crec que la recepta del pastís la vaig treure d'aquí





Com que visca sempre la imaginació al poder, vaig posar 500 gr de cireres amb uns 150 gr. de sucre (sempre prefereixo quedar-me una mica curta de sucre) i el suc d'una llimona durant unes dotze hores.
Ho vaig coure tot durant una mitja hora a foc lent i després de refredar-se va anar directe a la nevera.
Després d'unes hores "ho vaig mig triturar-mig deixar a trossos" per que m'agrada la textura així i llest!
!

butch pilafssy



Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Arxiu del blog